| Author |
Message |
Maestro
Produzent
Gender:
Joined: 01 Jan 2003
Posts: 21975
Location: GOG
|
| Quote: |
Cloverfield DVD Specs & Release Date
Paramount Home Entertainment has announced the DVD release for Cloverfield, the J.J. Abrams-produced monster flick that gobbled up all sorts of attention at the beginning of the year. PHE will release the disc on April 22nd. It will include an anamorphic widescreen transfer, an English Dolby Digital 5.1 Surround track and the following bonus material...
• Commentary: Commentary by Director Matt Reeves
• Featurette: The Making of Cloverfield
• Featurette: Cloverfield Visual Effects
• Featurette: I Saw It! It's Alive! It's Huge
• Featurette: Clover Fun
• Additional Scenes: Congrats Rob
• Additional Scenes: When You're in Japan
• Additional Scenes: I Call That a Date
• Additional Scenes: It's Going to Hurt
• Additional Scenes: Alt Ending #1
• Additional Scenes: Alt Ending #2
• Easter Eggs: Slusho!
• Easter Eggs: Person of Interest - JLVD Video 2
• Easter Eggs: Person of Interest - JLVD Video 5
• Easter Eggs: Person of Interest - JLVD Video 9
• Easter Eggs: Person of Interest - JLVD Video 11
• Easter Eggs: Rack 'Em & Pack 'Em
• Easter Eggs: Fighting the X
There are more Easter Eggs in store, but they are currently unconfirmed so we've excised them from the above list until solid word comes in. At the time of this writing, the only DVD box design circulating on the web features the theatrical key art, we're told this may change.
(shocktillyoudrop.com) |
Sieht interessant aus.
MfG
Maestro |
_________________
"Being President is easy: You just point the army and shoot." - Homer J. Simpson
webmaster of
-> www.jmazone.de
-> www.darkangel-fan.com |
|
   |
 |
Zulugems
Tontechniker
Gender:
Age: 39
Joined: 22 Jul 2006
Posts: 192
|
Seit donnerstag gibts Cloverfield ja endlich in den Videotheken.
Ich habe ihn mir gestern angeschaut und bin leider etwas enttäuscht. Das Gucken an sich hat Spaß gemacht, allerdings hätte ich gerne gewusst wo das Monster herkommt (so ein großes monster kann ja schlecht übersehen werden), naja und diese kleinen spinnenähnlichen viecher fand ich auch sehr merkwürdig...
| Spoiler (click here to show or hide the text): |
|
Das eine Mädel wurde ja von einem Vieh gebissen. Was genau passierte in der Quarantänestation? Wurde sie erschossen, oder ist aus ihr etwas geschlüpft?
|
Ich hätte mir bei einer Spielzeit von 70 minuten wenigstens noch Nachrichtenberichte gewünscht, in denen der Zuschauer aufgeklärt wird. Naja wenns einen 2. Teil geben soll, werd ich wohl warten müssen.
Auf der DVD gibts ein interessanteres Special Feature "Ich sah es! Es lebt! Es ist gigantisch":
Wo es herkommt will ich trotzdem wissen^^
Film war okay. Spannend, aber viel zu kurz und wie gesagt, das ende war SEHR offen... |
|
|
  |
 |
Maestro
Produzent
Gender:
Joined: 01 Jan 2003
Posts: 21975
Location: GOG
|
|
   |
 |
Maestro
Produzent
Gender:
Joined: 01 Jan 2003
Posts: 21975
Location: GOG
|
ProSieben wird den Film am Sonntag, dem 18. Juli 2010 um 20.15 Uhr zum ersten Mal im Free-TV zeigen.
MfG
Maestro |
_________________
"Being President is easy: You just point the army and shoot." - Homer J. Simpson
webmaster of
-> www.jmazone.de
-> www.darkangel-fan.com |
|
   |
 |
kwirk
Hauptdarsteller
Gender:
Age: 39
Joined: 07 Sep 2006
Posts: 2409
Location: Köln
|
Da war ich mal froh den Film nicht im Kino gesehen zu haben! Hätte bei der Kameraführung Anfälle bekommen! Allerdings fand ich den Film sehr schwach! War nun mal Godzilla wirklich sehr sehr sehr sehr ähnlich, mit ein wenig Alien! Weiß auch nicht was da so ein Hype drum gemacht wurde. War eine neue Interpretation von Gozilla gemischt mit Blair Witch Project und etwas Alien...sehr enttäuschend und unglaublich lächerlich das die einfach mal alles überlebt haben.... |
_________________
http://derulinator.blog.de/ |
|
  |
 |
Maestro
Produzent
Gender:
Joined: 01 Jan 2003
Posts: 21975
Location: GOG
|
Die haben überlebt? Sah für mich am Ende aber anders aus.
MfG
Maestro |
_________________
"Being President is easy: You just point the army and shoot." - Homer J. Simpson
webmaster of
-> www.jmazone.de
-> www.darkangel-fan.com |
|
   |
 |
kwirk
Hauptdarsteller
Gender:
Age: 39
Joined: 07 Sep 2006
Posts: 2409
Location: Köln
|
Posted:
19.07.2010 23:31 |
 |
Naja wer das überlebt der überlebt auch ne zusammenstürzende Brücke irgendwie muss die Kamera ja auch überlegt haben ne! |
_________________
http://derulinator.blog.de/ |
|
  |
 |
|
|
© 2003-2026 TV-Community.de :: pictures and trademarks are property of their respective owner :: comments are property of their posters
Powered by
phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
::
Home
::
Contact
::
Imprint
::
all-inkl.com
:: All times are GMT + 1 Hour